KOMUNIKATY

Rejestracja:

Informujemy, że rejestracja na Zjazd kończy się we wtorek, 10 września 2024 r. o godz. 15:00.

Przelewy bankowe przyjmujemy do środy, 11 września 2024 r. Po tym terminie będzie można zarejestrować się na miejscu, w Recepcji Zjazdu, płacąc gotówką.

Obiady:

Zakup obiadów będzie możliwy tylko do wtorku, 10 września 2024 r. do godz. 15:00.

Przelewy bankowe przyjmujemy do środy, 11 września 2024 r. Po tym terminie nie będzie już możliwości zakupu obiadów, ani przed Zjazdem, ani w jego trakcie.

Przejdź do Formularza rejestracji

REJESTRACJA ZAMKNIĘTA

Terminy rejestracji/otwarcia recepcji Zjazdu:

Uniwersytet w Białymstoku, ul. Świerkowa 20
16.09.2024 (poniedziałek), w godz. 12:30 – 14:30

 

Gmach Opery i Filharmonii Podlaskiej, ul. Odeska 1
17.09.2024 (wtorek), w godz. 7:30 – 12:00, później recepcja przenosi się na Wydział Fizyki UwB.
Wydział Fizyki UwB, ul. Ciołkowskiego 1K
17.09.2024 (wtorek), w godz. 15:00 – 19:00
18.09.2024 (środa), w godz. 8:00 – 17:00
19.09.2024 (czwartek), w godz. 8:30 – 17:00
20.09.2024 (piątek), w godz. 9:30 – 13:00

Rejestracja

l

Opłaty rejestracyjne

Kategoria uczestnictwaOpłata wczesna
do 30.04.2024
Opłata standardowa
od 1.05.2024
Uczestnik Zjazdu250 PLN300 PLN
Nauczyciel*150 PLN200 PLN
Student historii lub doktorant150 PLN200 PLN
Honorowy Członek PTH**bezpłatniebezpłatnie
Osoba towarzysząca250 PLN300 PLN
Opcjonalnie: cena obiadu w wysokości 50PLN/dzień
(z wyjątkiem 17.09.2024 kiedy skromny poczęstunek jest w cenie rejestracji). Całkowita cena obiadu wynosi 75 zł, dopłata Organizatorów wynosi 25 zł.

Przejdź do Formularza rejestracji

Rejestracja zamknięta

*Dotyczy nauczycieli szkół podstawowych i średnich. Nie dotyczy nauczycieli akademickich.

**Rejestracja dla Honorowych Członków PTH jest darmowa, ale obowiązkowa. Przy rejestracji należy podać dedykowane hasło.

WAŻNE! Aby rejestracja była uznana za wczesną, płatność należy uregulować w terminie 30.04.2024. W przeciwnym wypadku zostanie zastosowana opłata standardowa.

t

Co zawiera opłata rejestracyjna


  • Wejście na sesje konferencyjne
  • Wejście na wystawę
  • Materiały konferencyjne
  • Przerwy kawowe (4 dni Zjazdu)
  • Bezpłatny transport komunikacją miejską w Białymstoku, w dniach trwania Zjazdu
  • Bezpłatne zwiedzanie Muzeum Pamięci Sybiru (voucher)
  • Udział w uroczystym bankiecie wydanym przez Organizatorów, Partnerów Strategicznych i Instytucjonalnych z okazji XXI Zjazdu

Potwierdzenie rejestracji


 

  • Potwierdzenie drogą mailową zostanie wysłane po złożeniu rejestracji i będzie zawierało numer identyfikacyjny rejestracji.
  • Wszelka komunikacja będzie wysyłana drogą mailową.
  • Twoja rejestracja zostanie uznana za potwierdzoną dopiero po otrzymaniu pełnej płatności.
  • Data otrzymania pełnej płatności będzie uznana za datę rejestracji. Wszystkie opłaty nie podlegają VAT.

Płatności i fakturowanie


 

Dopuszczalne formy płatności: PLN

Przelew bankowy

Odbiorca: Polskie Towarzystwo Historyczne, Rynek Starego Miasta 29/31, 00-272 Warszawa

Szczegóły bankowe:

Podlasko-Mazurski Bank Spółdzielczy w Zabłudowie, Centrala, Suraska 3A, 15-093 Białystok SWIFT: POLUPLPRXXX

Numer konta dla płatności: PL 50 8099 0004 0013 3030 2000 0030

Dodatkowe uwagi:

  • Wszystkie przelewy bankowe powinny jasno wskazywać, że dotyczą XXI Powszechnego Zjazdu Historyków Polskich oraz imię/nazwisko uczestnika
  • Faktury za rejestrację zostaną wystawione i wysłane przez Mazurkas Congress Management (Sekretariat Kongresu) w imieniu Polskiego Towarzystwa Historycznego.
  • Prosimy o powiadomienie nas drogą mailową, jeśli potrzebują Państwo fakturę pro forma w celu dokonania wpłaty.
  • Wszystkie kwoty przelewów bankowych powinny zawierać opłaty bankowe
  • Wszelkie opłaty bankowe poniesione w związku z przelewem są odpowiedzialnością uczestnika.
f

Zmiany w rejestracji


 

Potencjalne zmiany w Państwa pierwotnej rejestracji należy przesłać na piśmie do Sekretariatu Zjazdu na adres: info@zjazdhistorykow.pl

Q

Polityka anulacji


 

Prośby o anulowanie rejestracji należy skierować na piśmie do Sekretariatu Zjazdu i przesłać drogą mailową na adres info@zjazdhistorykow.pl

  • Anulacje otrzymane przed i w dniu 20.07.2024: będą wiązały się z opłatą administracyjną w wysokości 50% wniesionej opłaty
  • Anulacje otrzymane od 21.07.2024: brak zwrotu opłaty
  • Prosimy zauważyć, że zwroty zostaną dokonane w ciągu 30 dni od otrzymania prośby o anulację.
  • Zwrotów nie udziela się za opóźnione przybycie, niewykorzystane usługi, nieobecność na wydarzeniach lub wcześniejsze opuszczenie Kongresu.
Skip to content